KENELLE:
Webinaari on tarkoitettu yrityksille, jotka ovat kiinnostuneet yli 50-vuotiaille markkinoimisesta sekä markkinointiviestinnästä koronavirustilanteessa.
MISSÄ JA MILLOIN:
Aika: tiistai 2.6.2020 klo 13-14
Paikka: Zoom-etäyhteydellä, linkki toimitetaan ennakkoon osallistujille
Webinaarissa kuulet asiantuntijoiden näkökulmia teemaan liittyen. Asiantuntijoina ovat Hurryn asiakasvastaava Anu Karreinen, Tovarin yrittäjä Joona Kotilainen ja Fabrikin asiakkuusjohtaja Jonne Martikainen.
- Mikä on yleisesti tilanne pk-yritysten markkinoinnissa juuri nyt?
- Miten eri kanavista ostetaan nyt mainostilaa?
- Markkinoinnin tärkeimmät tavoitteet kriisin keskellä?
- Monella yrityksellä markkinointisuunnitelmiin on tullut muutoksia. Miten tilanteessa pitäisi toimia?
- Minkälaista mainonnan sisältöä nyt olisi syytä käyttää?
- Yli 70-vuotiaille ja monille muille riskiryhmäläisille on suositeltu nyt kotona pysymistä. Miten heidät tulisi huomioida markkinoinnissa nyt?
Keskustelun vetää Karelia-ammattikorkeakoulun projektiasiantuntija Risto Salminen, joka kertoo webinaarin aluksi yli 50-vuotiaista kuluttajista Pohjois-Karjalassa.
Webinaari on maksuton, mutta pyydämme ilmoittautumaan ma 1.6. klo 14.00 mennessä tästä linkistä https://link.webropolsurveys.com/EP/6CF0E5153169D6BE
Webinaari on osa Karelia-ammattikorkeakoulun ja Business Joensuun Silver Economy -hanketta.
Lisää Silver Economy-aiheesta ja tulevista tapahtumista
www-sivut: silvereconomy.karelia.fi
sekä facebook: https://www.facebook.com/silvereconomyhanke/