Kuinka välttyä mainekriiseiltä ja kuinka viestiä, jos kriisi kuitenkin yllättää? Entä voiko yllättäviin kriiseihin ja niistä viestimiseen edes valmistautua?

Käytännönläheisessä koulutuksessa käydään läpi kriisiviestinnälle keskeisiä asioita etenkin maineen näkökulmasta. Koulutus sopii yritysjohdolle, viestinnän asiantuntijoille sekä HR-toiminnoista vastaaville.

Koulutus sisältää:

  • Tehokkaan kriisiviestinnän edellytykset
  • Maine ja sidosryhmien odotukset
  • Kriisiviestintä myrskyn silmässä
  • Sosiaalinen media hyvässä ja pahassa
  • Median kanssa toimiminen
  • Käytännön esimerkkejä

Kouluttaja: Cordial Communications Oy:n viestintäyrittäjä Anu Ruusila.

Lue lisää ja ilmoittaudu tästä linkistä

Koulutuksen järjestää: Pohjois-Karjalan Kauppakamari

Teemat: Viestintä