Koulutuksen tavoitteena on avata osallistujille talousviestinnän ja vuorovaikutuksen merkitystä toiminnan johtamisessa. Mitä ja miten esittää talouslukuja hallitukselle, luottamusmiehille tai paikallismedialle? Miten lisätä numeroiden vaikuttavuutta ja miten viestin voi parhaiten havainnollistaa tai miten talousviestintää voi hyödyntää muutoksen moottorina?

Mitä saat

  • ideoita talouden lukujen havainnollistamiseen
  • ajatuksia talouslukujen laajempaan hyödyntämiseen
  • lisää viestintä- ja vuorovaikutusosaamista
  • Talousviestintä on tiedolla johtamista
  • Sisäinen ja ulkoinen talousviestintä
  • Numerot tarinaksi ja uusiin viestinnän välineisiin
  • Talousinformaation havainnollistaminen ja kiteyttäminen

Koulutuksen järjestää Pohjois-Karjalan kauppakamari.
Kouluttajana kokenut viestinnän asiantuntija Maija Harsu, MH Consulting

Lisätietoja: mari.tuovinen@kauppakamari.fi