Työpajan sisältö:
Web-analytiikan perusteet
- Mitä hyötyä on web-analytiikasta
- Mitä voidaan mitata ja mitä ei
Google Analyticsin perustoiminnot
- Käyttöliittymään tutustuminen, omat asetukset
- Tärkeimmät termit ja käsitteet
Google Analyticsin raporttien käyttö
- Tärkeimpiin raportteihin tutustuminen
- Tulosten tarkastelu kohderyhmittäin
Google Analytics mainonnan apuna
- Kampanjoiden seuranta, liikenteen lähteiden arviointi
- Kävijätietojen hyödyntäminen mainonnan kohdentamisessa
- Huomioitavat lait mittauksessa ja tietojen käytössä
Työpajan vetäjänä on Mirkka Tajakka Quru Oy:ltä. Työpaja on tarkoitettu erityisesti mikro- ja pienyrityksille. Työpajaan mahtuu mukaan 25 ensin ilmoittautunutta. Osallistujat tarvitsevat oman tietokoneen mukaan. Ilmoittautuneet saavat ohjeistuksen tarvittavien asennusten tekemiseksi ennen työpajaa.
Hinta: 80 €
Ilmoittautuminen: 23.10. mennessä osoitteessa https://bit.ly/2OqFclY.
Kysy lisää: Säde Lind, sade.lind@karelia.fi, 050 325 9851
Koulutuksen järjestää KoDa – Kokonaisvaltainen datan hallinnointi ja hyödyntäminen -hanke.