KENELLE:

Webinaari on tarkoitettu yrityksille, jotka ovat kiinnostuneet yli 50-vuotiaille markkinoimisesta sekä markkinointiviestinnästä koronavirustilanteessa.

MISSÄ JA MILLOIN:

Aika: tiistai 2.6.2020 klo 13-14

Paikka: Zoom-etäyhteydellä, linkki toimitetaan ennakkoon osallistujille

Webinaarissa kuulet asiantuntijoiden näkökulmia teemaan liittyen. Asiantuntijoina ovat Hurryn asiakasvastaava Anu Karreinen, Tovarin yrittäjä Joona Kotilainen ja Fabrikin asiakkuusjohtaja Jonne Martikainen.

  • Mikä on yleisesti tilanne pk-yritysten markkinoinnissa juuri nyt?
  • Miten eri kanavista ostetaan nyt mainostilaa?
  • Markkinoinnin tärkeimmät tavoitteet kriisin keskellä?
  • Monella yrityksellä markkinointisuunnitelmiin on tullut muutoksia. Miten tilanteessa pitäisi toimia?
  • Minkälaista mainonnan sisältöä nyt olisi syytä käyttää?
  • Yli 70-vuotiaille ja monille muille riskiryhmäläisille on suositeltu nyt kotona pysymistä. Miten heidät tulisi huomioida markkinoinnissa nyt?

Keskustelun vetää Karelia-ammattikorkeakoulun projektiasiantuntija Risto Salminen, joka kertoo webinaarin aluksi yli 50-vuotiaista kuluttajista Pohjois-Karjalassa.

Webinaari on maksuton, mutta pyydämme ilmoittautumaan ma 1.6. klo 14.00 mennessä tästä linkistä https://link.webropolsurveys.com/EP/6CF0E5153169D6BE

 

Webinaari on osa Karelia-ammattikorkeakoulun ja Business Joensuun Silver Economy -hanketta.

Lisää Silver Economy-aiheesta ja tulevista tapahtumista

www-sivut: silvereconomy.karelia.fi

sekä facebook: https://www.facebook.com/silvereconomyhanke/